Вітаємо на сторінках служби підтримки Sony з питань ремонту. Тут ви дізнайтеся, які кроки необхідно виконати, щоб ремонт відбувся максимально зручно та комфортно.



Крок 1: Що саме мені потрібно й навіщо?

Після того, як ви переконаєтеся в необхідності ремонту, вам знадобиться певна інформація.

Давайте ознайомимося з контрольним списком інформації для ремонту:

Назва продукту / моделі
Серійний номер

Як дізнатися назву моделі й серійний номер?

Назва моделі й серійний номер дозволяють нам точно ідентифікувати ваш продукт й отримати додаткові дані, необхідні для його успішного ремонту.

Рахунок-фактура

Ваш рахунок-фактура допоможе дилеру перевірити, чи дійсна гарантія на ваш продукт. Він також пов’язує ваш продукт із базою даних дилера. Загубили рахунок-фактуру? Не переймайтеся. Якщо ваш продукт досі на гарантії, у вашого дилера має бути цифрова копія.

Дані про гарантію

Перевірте, чи ваш продукт досі на гарантії (у рахунку-фактурі), або знайдіть свої дані про розширену гарантію. Якщо ви не впевнені про термін дії гарантії в своїй країні, зверніться до нашого огляду.

Мої особисті дані

ПІБ, адреса, електронна пошта й телефонний номер.

Крок 2: Опис проблеми

Підготовка – ключ до успіху. Чіткий і детальний опис проблеми допоможе нашій команді успішно відремонтувати ваш продукт.
Ви можете завантажити й роздрукувати шаблон, який допоможе вам надати всю необхідну інформацію.

Завантажити шаблон

Крок 3: Пошук авторизованого сервісного центру Sony і зв’язок із ним

Після заповнення файлу потрібно знайти авторизований сервісний центр (АСЦ). Скористайтеся інструментом пошуку АСЦ, щоб знайти найближчі центри.
Представники вашого АСЦ допоможуть у подальшому процесі. Обов’язково надайте їм всю інформацію, яку ви підготували.




Натисніть тут, щоб знайти авторизований сервісний центр


Додаткові підказки

  • Створіть резервну копію даних:
    Під час ремонту налаштування пристрою будуть скинуті до налаштувань виробника. Це означає, що всі дані, як-от музику та зображення, буде видалено з пристрою. Sony не несе відповідальності за втрату особистих файлів під час ремонту, тому ми наполегливо рекомендуємо створити резервну копію файлів, перш ніж здавати пристрій на ремонт. Для цього вам необхідно перенести свої файли на комп’ютер, картку пам’яті чи зовнішній USB-пристрій для зберігання даних.

  • Не додавайте непотрібні предмети
    Надсилайте аксесуари та обладнання, якщо вони пов’язані з ремонтом (наприклад, зарядний пристрій, який не працює належним чином). Переконайтеся, що ви прибрали наступні предмети, оскільки їх можуть викинути, загубити або пошкодити під час обслуговування:
    • CD-диски
    • DVD-диски
    • Диски Blu-ray
    • Будь-які карти пам’яті


    Якщо ви здаєте з основним блоком у ремонт будь-які аксесуари, обов’язково вкажіть, які саме. Це допоможе уникнути суперечок у майбутньому. Наприклад, якщо наданий аксесуар не повернуть після завершення ремонту.

    Sony не несе відповідальності за пошкоджені чи загублені носії даних чи оптичні носії.