Вітаємо на сторінках служби підтримки Sony з питань ремонту. Тут ви дізнайтеся, які кроки необхідно виконати, щоб ремонт відбувся максимально зручно та комфортно.
Ви вже використовували наш інструмент для швидкого усунення несправностей (лише для телевізорів, навушників та мобільних пристроїв)? Якщо ні, перевірте, чи дійсно вам потрібно замовляти ремонт: дуже часто ремонту можна уникнути!
Після того, як ви переконаєтеся в необхідності ремонту, вам знадобиться певна інформація.
Давайте ознайомимося з контрольним списком інформації для ремонту:
Як дізнатися назву моделі й серійний номер?
Назва моделі, серійний номер та номер IMEI (лише для мобільних пристроїв) дозволяють нам точно ідентифікувати ваш продукт й отримати додаткові дані, необхідні для його успішного ремонту.
Ваш рахунок-фактура допоможе дилеру перевірити, чи дійсна гарантія на ваш продукт. Він також пов’язує ваш продукт із базою даних дилера. Загубили рахунок-фактуру? Не переймайтеся. Якщо ваш продукт досі на гарантії, у вашого дилера має бути цифрова копія.
Перевірте, чи ваш продукт досі на гарантії (у рахунку-фактурі), або знайдіть свої дані про розширену гарантію. Якщо ви не впевнені про термін дії гарантії в своїй країні, зверніться до нашого огляду.
ПІБ, адреса, електронна пошта й телефонний номер.
Підготовка – ключ до успіху. Чіткий і детальний опис проблеми допоможе нашій команді успішно відремонтувати ваш продукт.
Ви можете завантажити й роздрукувати шаблон, який допоможе вам надати всю необхідну інформацію.
Завантажити шаблон
Після заповнення файлу потрібно знайти авторизований сервісний центр (АСЦ). Скористайтеся інструментом пошуку АСЦ, щоб знайти найближчі центри.
Представники вашого АСЦ допоможуть у подальшому процесі. Обов’язково надайте їм всю інформацію, яку ви підготували.
Натисніть тут, щоб знайти авторизований сервісний центр