Із цього відеоролика Ви дізнаєтесь, як відновити або перевстановити програмне забезпечення на пристрої, який працює некоректно ("зависає"), щоб і надалі користуватися ним.
Увага! Перед відновленням програмного забезпечення зарядіть пристрій Xperia щонайменше на 80 % та обов’язково підключіть комп’ютер до джерела живлення.
Відновлення програмного забезпечення може допомогти в разі виникнення критичних проблем у роботі пристрою, якщо пристрій не вмикається навіть за повного заряду або якщо Ви забули пароль, графічний ключ чи PIN-код для розблокування екрана.
Перед відновленням програмного забезпечення запам’ятайте свої ім’я користувача та пароль для облікового запису Google™. Нагадуємо, що всі збережені у внутрішній пам’яті пристрою дані користувача, зокрема завантажені програми, фотографії та налаштування пристрою, буде видалено. Вміст картки SD видалено не буде.