-
Зверніться до офіційного веб-сайту постачальника мережевих послуг телебачення
Дуже часто проблеми з прийомом сигналу й тюнером залежать від країни. Можливо, ваш місцевий постачальник мережевих послуг телебачення впровадив технічні зміни, що матимуть наслідки безпосередньо для вас. Тому ми радимо вам переглянути останні новини, які зазвичай публікуються на веб-сайті постачальника мережевих послуг телебачення.
-
У багатьох випадках вам доведеться повторно налаштувати свій телевізор
Якщо ви користуєтесь приставкою, зверніться до посібника користувача до неї. Ви також можете знайти допоміжні статті про наші телевізори з лінійки BRAVIA® – Android TV та інші телевізори від Sony – нижче:
Посібники з повторного налаштування Android TV від Sony (відкриваються в новому вікні):
- Посібник із налаштування аналогового / кабельного / наземного телебачення
- Посібник із налаштування декількох супутникових антен
- Посібник із налаштування однієї супутникової антени