Якщо Ви вважаєте, що проблема стосується Вашої SD-карти.
- Уведіть інформацію про себе
- Завантажте 2 чіткі фотографії свого продукту (передньої та задньої частин)
- Наш кваліфікований агент відділу роботи з клієнтами проаналізує надіслану фотографію та сповістить про те, чи стосується проблема Вашої SD-карти. Якщо проблема не стосується продукту, ми також сповістимо Вас про це.
- Якщо підтвердиться, що проблема стосується карти, Ви отримаєте електронного листа з інструкціями та мітками повернення для відправки несправного продукту.
- Після того, як ми отримаємо та проаналізуємо Вашу SD-карту, Ви отримаєте іншу карту.
Уведіть свої дані, скориставшись наведеною далі формою: